Veillig aangekomen in Frankfurt!! - Reisverslag uit Frankfurt am Main, Duitsland van Daniël Banen - WaarBenJij.nu Veillig aangekomen in Frankfurt!! - Reisverslag uit Frankfurt am Main, Duitsland van Daniël Banen - WaarBenJij.nu

Veillig aangekomen in Frankfurt!!

Door: DB

Blijf op de hoogte en volg Daniël

13 Juli 2013 | Duitsland, Frankfurt am Main

Vanochtend was het dan eindelijk zo ver de treinreis begon!!
Het begon alweer perfect nadat de eerste intercity 5 minuten vertraging had waardoor we onze ingeplande trein miste... Na een halfuurtje te hebben gewacht gingen we verder met onze reis. Op Enschede Drienerlo moesten we overstappen op de NS bus (degene die we hadden ingepland) dus alles op tijd gehaald uiteindelijk.

In de 2e duitse trein waar we inzaten kwamen we bij een groepje duiters waar we erg mee gelachen hebben :)

Uiteindelijk zijn we op Koblenz van onze planning afgeweken en een andere trein richting Frankfurt gepakt. Met de gedachte, we zien wel hoe we er komen, maar we komen er wel!!

En om 18:17 was het zover, Frankfurt (nog eerder dan de originele planning) top. En precies waar mijn pa al voor gewaarschuwd had gasten die je aanspreken voor een hostel.. we waren het perron nog niet af of al aangesproken, haha!

Na een rondje door een straat (waarschijnlijk de slechtste in Frankfurt) te hebben gelopen ingecheckt in een hostel.

Toen naar de buurtsuper voor drinken voor de reis morgen, en vervolgens naar de Mac op het station. Old habits die hard, cabaret zoveel Mac eet ik ook weer niet, haha.

Na het eten even een rondje door de stad en terug naar het hostel.

Ik hou jullie op de hoogte!!

Groetjes en kusjes van ons xD

• 13 Juli 2013 - 22:14

Japs:

Eyo,

Maandag en dinsdag ben ik ook in Frankfurt :D
    Heb je nog tips welke plekken leuk zijn om heen te gaan?
    Jullie gaan toch niet zo ver van je planning afwijken dat je exact dezelfde steden langs gaat als ik he xD (thats Frankfurt > Stuttgart > Strasbourg > Rust (europapark))

Oh en als je in een creepy hotel zit, 1408 is een goede film ;)

cya have fun

• 13 Juli 2013 - 23:03

Dubnium:

heey pik, lekker hoor. Nou ik ben morgen ochtend weer weg haha hoop rond 4 a 5 in Freiburg te zijn :)
    Nee overmorgen zitten we in Zwitserland xD

Euh wat dacht je van de Moselstraße bij Frankfurt Hbf hahahaha

En 1408 ken ik xD leuk film ja :)

Groeten DB

• 13 Juli 2013 - 23:12

John:

Hoi mannen, leuk om meteen de eerste dag al wat te lezen over jullie dag, leuk.
    Have fun & Take Care

• 13 Juli 2013 - 23:33

Mirjam:

Hey mannen,
    Ik begrijp dat de hele reis dus wel eens anders kan worden dan jullie uitgestippeld hadden hahaha.
    In ieder geval leuk om meteen al een reisverslag te lezen.
    Heel veel plezier verder en pas goed op jullie zelf.
    Groetjes, Mirjam.

• 14 Juli 2013 - 10:25

Ellen:

Lekker afwijken van je programma. Leuk om te lezen. Deel als je wilt ook de link van Stefan. Kunnen we hem ook volgen. Liefs voor jullie beiden.