Feldkirch en Liechtenstein! - Reisverslag uit Feldkirch, Oostenrijk van Daniël Banen - WaarBenJij.nu Feldkirch en Liechtenstein! - Reisverslag uit Feldkirch, Oostenrijk van Daniël Banen - WaarBenJij.nu

Feldkirch en Liechtenstein!

Door: DB

Blijf op de hoogte en volg Daniël

18 Juli 2013 | Oostenrijk, Feldkirch

Gisteren zijn we aangekomen in Feldkirch, Oostenrijk.
Een buschauffeur zag dat we op de kaart aan het kijken waren en heeft even uitgezocht waar ons hostel zich bevindt.
Lekker weer een kwartiertje gelopen naar het hostel, daar een kamer voor 2 dagen geboekt en na uitpakken en installeren richting de supermarkt voor eten.
De prijzen in de supermarkt zijn een stuk goedkoper dan in Zwitserland!!
Zelfs de appels zijn goedkoper (€2.29) dan bij de c1000 waar ik werk, haha

's Avonds niet zo veel gedaan, gewoon een beetje relaxt.

Vandaag (18 juli) zijn we met de trein terug naar Buchs SG gereden en zijn we op ons dode gemakkie door een heel land, namelijk Liechtenstein gelopen!!
Echt een grandioze omgeving! Veel mooie foto's gemaakt :D
Na ruim 4.5 uur, ongeveer 20 kilometer te hebben gelopen waren we weer terug bij het hostel!

Nu lekker even alle foto's aan het backuppen en proberen te plannen waar we morgen naartoe vertrekken!

Dat was het weer! Ik heb geen idee wanneer ik een blog kan schrijven, maar dat zien we wel!!

Groetjes Daniël

• 18 Juli 2013 - 22:42

Ellen:

Hoi mannen goed om weer wat van jullie te horen. Tjee een heel land doorgewandeld. Petje af. Je mag wel nieuwe schoenen gaan aanschaffen. Koop lekker een paar goeie slippers en korte broeken. Het schijnt dat ze volgende week een hittegolf verwachten. Wat heerlijk dat jullie zo'n relaxte vakantie hebben. Lekker alle tijd aan jezelf. Niks moet en alles kan. Geniet ze en we kijken met smart uit naar de foto's. Veel liefs en een dikke knuf voor jullie beiden. Veel liefs. Xx