Interlaken AAH YEAH - Reisverslag uit Interlaken, Zwitserland van Daniël Banen - WaarBenJij.nu Interlaken AAH YEAH - Reisverslag uit Interlaken, Zwitserland van Daniël Banen - WaarBenJij.nu

Interlaken AAH YEAH

Door: DB

Blijf op de hoogte en volg Daniël

16 Juli 2013 | Zwitserland, Interlaken

Gister geen tijd voor een reisverslag, maar vandaag wel weer één!!

Zijn we eindelijk aangekomen in Interlaken veel sneller dan gepland :D omdat Stefan een IC aanwees die direct naar Interlaken reed, waar we blijkbaar ook in mochten :D

Blijkt het dichtstbijzijnde hostel lekker volgeboekt te zijn, op kamers van 50 euro na... Dus wij verder naar een volgend hostel, lekker 20 a 30 minuten lopen vanaf het station (ja we konden ook met de bus, maar je bent een Die Hard of niet, haha).

In de avond gezellig UNO (een of ander kaartspel) gespeeld en gepraat met een stel gasten uit Oostenrijk. Eén van de gasten leek op Edward (ja die uit Twilight) en één op Ron Wezel (uit Harry Potter). haha

De volgende ochtend hebben we besloten om hier nog één dag extra te blijven, wat een zeer goed besluit bleek te zijn.
We zijn naar een super vet meer geweest (5 km heen, 5 km terug lopen) maar het was het allemaal waard, echt super vet. Na het zwemmen lekker gevolleybalt met een paar gasten uit Zwitserland. Super vet weer!!

's Avond weer eens voor de verandering bij de MC Donalds gegeten, en eenmaal terug op het tentenkamp (ja geen hostel, maar een tentenkamp) lekker in de Jacuzzi tussen de bergen gezeten!!

Morgen richting Feldkirch in Oostenrijk, op naar de volgende vette verhalen!!

• 16 Juli 2013 - 23:05

Ellen:

Hoi mannen. Dus gisteren en vandaag de wandelschoenen aan gehad. Fijn een goede oefening voor Liechtenstein althans als dat nog door gaat. Wat fijn om te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hebben. En nog bijzondere treinen gezien in Zwitserland. Heel veel plezier en de groetjes voor jullie beiden. Liefs van mij. Xxx

• 17 Juli 2013 - 00:25

Mirjam:

Hey mannen,
    Leuk om allemaal te lezen. Jullie lopen wat af hoor, maar .. Net als je zegt, je bent die hard of niet hahaha.
    Nog mooie foto's gemaakt?
    Ben benieuwd naar jullie volgende verslagen.
    Heel veel plezier verder en dikke knuffels.
    Groetjes, Mirjam.