Inpakken en wegwezen! - Reisverslag uit Amsterdam-Zuidoost, Nederland van Daniël Banen - WaarBenJij.nu Inpakken en wegwezen! - Reisverslag uit Amsterdam-Zuidoost, Nederland van Daniël Banen - WaarBenJij.nu

Inpakken en wegwezen!

Door: Daniël

Blijf op de hoogte en volg Daniël

12 Juli 2013 | Nederland, Amsterdam-Zuidoost

Jawel mensen, in minder dan 14 uur gaat de reis beginnen! Stefan en ik vertrekken dan vanaf Almere Centrum richting Frankfurt, Duitsland.
Net bezig geweest met mijn tas in te pakken, eigenlijk gisteravond al begonnen en 5 of 6 keer opnieuw gepakt maar.. ben nu redelijk tevreden!!

Ik probeer zo vaak mogelijk onze reisverslagen te uploaden met bijbehorende foto's!

Maar nu eerst zorgen dat we morgen in Frankfurt aankomen en dan een slaapplaats regelen :D

Ik heb er zin in!

Daniël

• 12 Juli 2013 - 19:46

Areke Banen:

Hoi Daniel, hele fijne vakantie. Geniet er van en was tijdig je sokken...hahahaha

• 13 Juli 2013 - 01:06

Stefan De Horde:

We gaan ervoor! haha
    tot straks
    XOX

• 13 Juli 2013 - 08:02

Ellen:

Hoi man alles goed. Las bij Stefan dat hij ook hij meerdere malen zijn rugzak opnieuw heeft moeten inpakken. In ieder geval ben je er klaar voor en begint je avontuur over 1 uur. Nogmaals een hele fijne vakantie en geniet ze. Groetjes aan Stefan. Veel liefs van mij. Xx